Kampanja 'Za manje otpada' - Litter Less Campaign

Kampanja 'Za manje otpada' - Litter Less Campaign

U razdoblju od 2011. do 2017. godine sudjelovali smo u kampanji 'Za manje otada' u kojoj su sudjelovale 172 Ekoškole iz Hrvatske.

Cilj kampanje 'Za manje otpada' je smanjiti otpad te dugoročno utjecati na promjenu navika kod mladih.

  • Podizanje svijesti o utjecaju otpada na okoliš lokalne i šire zajednice.
  • Pomoći djeci i učenicima u stjecanju novih znanja i vještina u gospodarenju otpadom.
  • Suradnja Ekoškola na promociji odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj.
  • Izvještavanje o tijeku kampanje kroz metodologiju sedam koraka.
  • Obavještavanje o postignutim rezultatima putem medija.

Otpad (tema)

Otpad je najbolja tema za početak rada s djecom i učenicima po pitanju okoliša, zato što je problem otpada lako uočljiv i rezultati njegovog rješenja su odmah vidljivi. Sudjelovanje u kampanji 'Za manje otpada' pomoći će djeci i učenicima da shvate na koji način oni mogu poboljšati i promijeniti svoju okolinu, te ponašanje i navike drugih.

 

 

Wrigley

Princip „činimo dobro na pravi način“ simbolizira Wrigley-evu dugogodišnju opredijeljenost prema održivom razvoju. Wrigley-evo sponzorstvo Ekoškola (i FEE) kroz ovu kampanju omogućilo je djeci i učenicima djelovanje glede otpada i njegovog pravilnog zbrinjavanja u svojim lokalnim sredinama. Također, djeca i učenici su u svojim aktivnostima u lokalnoj sredini utjecali i na ostale građane i poticali ih na aktivno sudjelovanje u Litter Less kampanji, te na promjenu životnih navika u smislu održivosti.