Eko škola

Osnovna škola Janka Leskovara, Pregrada

Dragutina Kunovića 8
49218 Pregrada

Telefon: 049/376-114
Fax: 049/377-522
E-mail: ured.ospregrada@skole.hr
Web: www.os-janka-leskovara-pregrada.skole.hr

Ravnatelj/ica: Zdravka Žiger Žgela
Školski koordinatori: Nikolina Ljubić, Zdravka Žiger -Žgela, Martina Jurmanović
Godina stjecanja statusa: 2004
Trenutni status: Dijamantni status
Projekti :

  • Eko-paket
  • Mi jedemo odgovorno - We Eat Responisible

Eko odbor

Eko odbor

Članovi eko odbora:
  • Marko Vešligaj – gradonačelnik grada Pregrade
  • Marija Peer – član uprave „Niskogradnje“ Pregrada
  • Karolina Hostić– voditeljica ureda  Turističke zajednice Pregrada
  • Tajana Broz – predstavnica grada
  • Pavica Kamenski – roditelj
  • Nenad Kantoci – roditelj
  • Zdravka Žiger Žgela – ravnateljica
  • Nikolina Ljubić – učiteljica biologije i kemije te školska koordinatorica
  • Martina Jurmanović– stručna suradnica i školska koordinatorica
  • Gordana Hamer – učiteljica razredne nastave
  • Valerija Bešenski – učiteljica razredne nastave
  • Snježana Grilec – učiteljica razredne nastave
  • Jasna Vnuk – učiteljica razredne nastave
  • Božica Novak – učiteljica biologije i kemije
  • Vladimir Čaberica – učitelj razredne nastave
  • Abram Brkić – učitelj razredne nastave
  • Snježana Leskovar – stručna suradnica
  • Slavko Dimač – učitelj povijesti
  • Zvonko Koprivnjak – učitelj tehničke kulture
  • Nevenko Halužan – domar
  • Roberta Štubler – spremačica
  • Edi Hrestak 6.a
  • Mihael Bedeniković 6.b
  • Matija Žgela 6.c
  • Matija Gorup 7.a
  • Tara Liber 7.b
  • Rina Pavić   7.c
  • Ella Leskovar  8.a
  • Lovro Koret  8.b
  • Luka Horvat 5.a
  • Ema Liber 5.b

Godišnji plan i program Eko škole

Naziv teme: Voda - budućnost u kapljici vode
Cilj:

Ishodi učenja:

  • Moći osmisliti i izvesti pokus
  • Znati koristiti pribor za raspoznavanje
  • Moći prepoznati varijacije biljaka i životinja
  • Moći prepoznati i imenovati neke česte biljke i životinje našeg  kraja
  • Naučiti što sve možemo očekivati u kemijskom sastavu vode na jezeru Gorica, pratiti različite kemijske parametre, te klasificirati vodu prema kvaliteti
  • Odrediti zatupljenost pojedinih vrsta na izabranim lokalitetima

Zadatak:
  • Postavljamo određene hipoteze , jednostavne i jasne za učenike petih ili šestih razreda ( ciljana skupina s obzirom na nastavni plan i program).  Organiziramo metodičan rad  s rješavanjem zagonetki i osmišljavanjem načina na koje bi ih provjerili , kao pravi znanstvenici.  Metodičan rad uključuje pokuse, prikupljanje podataka, bilježenje podataka, te analiziranje istih.
  • Djeca će trebati razmotriti načine povezivanja dokaza dobivenih promatranjima i mjerenjem s kreativnim razmišljanjem kako bi ponudili objašnjenja, kao pravi detektivi.

Aktivnosti :

  • Šetnja za razmišljanje
  • Detektivi u prikupljanju podataka i uzoraka
  • Izrada mapa
  • Imenjte tu biljku i životinju!
  • Naš mali laboratorij- što se krije u kapljici vode?
  • Izrada paketića za spremanje sjemenja

Vrijeme realizacije i način praćenja provedbe zadataka:

Tijekom školske godine 2018./2019.


Nositelji:
  • Učitelji i učenici naše škole