Ekoškole
Naziv projekta: World bicycle day 2022.
Tema projekta:
Opis projekta:
Moto projekta: Vozim se na dva kotača za spas ozonskog omotača! Projekt provodimo drugu godinu zaredom, a želimo aktivnostima prilagođenim učenicima sudjelovati u obilježavanju Svjetskog dana bicikla koji je Generalna skupština UN-a proglasila danom 3. lipnja s ciljem posvećivanja pozornosti biciklu. Projektom želimo osvijestiti ulogu bicikla u utjecaju na klimatske promjene i malenim, ali značajnim dječjim koracima doprinijeti ciljevima održivog razvoja koji mijenjaju svijet i zahtijevaju globalnu suradnju. Projektom ćemo istaknuti prednosti bicikla kao jednostavnog, dostupnog i ekološki prikladnog održivog načina prijevoza te odati priznanje biciklu kao sredstvu razvoja, poticanja kreativnosti i društvene uključenosti. Zadaci: - poticanje učenika na aktivno provođenje slobodnog vremena na svježem zraku u prirodi, - osvijestiti o koristima vožnje bicikla za zdravlje i očuvanje okoliša, - kroz radionice naučiti o sigurnosti biciklista u prometu, dijelovima bicikla, biciklima u prošlosti, ulozi bicikla u zaštiti ozonskog omotača, - aktivno uključiti učenike u zaštitu okoliša i sprječavanje klimatskih promjena, - naučiti se služiti pojedinim digitalnim alatima u izlaganju svojih uradaka, - razvijati komunikaciju na stranom jeziku kroz suradnju s projektnim partnerima, - poticati učenike na međusobno upoznavanje i razvijanje prijateljstva i suradnju, - razvijati sposobnosti učenja i komunikacije, kreativnost, istraživačke vještine, razmjenu informacija i virtualnu suradnju.
Naziv projekta: Ekološka slikovnica
Tema projekta:
Opis projekta:
Cilj: Poticanje razvijanja ekološke svijesti kod učenika.
Očekivani ishodi: Učenik će moći samostalno posaditi biljka ili sadnicu odabranog stabla; pratiti i bilježiti aktivnosti; izraditi ekološku slikovnicu s eko porukom.
Naziv projekta: Biosigurnost i biozaštita
Tema projekta:
Opis projekta:
Cilj: Upoznati učenike sa važnošću stručnog, znanstvenog, globalnog pristupa u sprječavanju zaraznih bolesti. Analizirati potencijalne opasnosti biougroze i načine prevencije. Upoznati se s opasnim uzročnicima i njihovima načinom djelovanja. Razvijati odgovorno ponašanje prema svome i tuđem zdravlju u školi, obiteljskom domu i prirodi. Osposobiti učenike za prosuđivanje i vrednovanje informacija u javnom medijskom prostoru. Popularizirati znanost i istraživanje (STEM područje). Razvijati interes za znanost i istraživanje u STEM području kroz istraživački rad. Razvijati suradnički odnos među učenicima, učenicima i mentorima te učenicima i roditeljima. Razvijati i usavršavati digitalne kompetencije kroz izradu digitalnih video i audio materijala, prezentacija, dijagrama i kvizova. Poticati i razvijati komunikacijske i prezentacijske vještine. Razvijati kreativne načine izražavanja. Stručno usavršavanje učitelja, nastavnika i stručnih suradnika. Očekivani ishodi: Učenik će moći oblikovati svoj način razmišljanja i ponašanja kao odgovoran član društva vezan uz vlastitog zdravlja i zdravlja drugih ljudi. Primijeniti svoje znanje o opasnim uzročnicima, prevenciju i zaštitu od istih. Razviti ekološku svijest i interes za ekologiju te interes za istraživački rad i STEM područje. Razvijati svoje digitalne kompetencije vezane uz programiranje, mjerenje, unos, obradu, analizu i prezentiranje rezultata. Razvijati suradničke odnose, komunikacijske i prezentacijske vještine.
B.M.; R.A.G.; V.K.; A. S.; N.I.; S.D.L.; R.R.; R.G.; V.M.; Ž.K.; M.M.; N.P.; M.D.; I.M.; T.M.; L.J.; S.D.;A.T.; E.V.; D.J.; R.M.; M.N.; T,M.; L.Č.; A.B.; K.H.; E.H.
Smanjiti količinu otpada u školskom okolišu, osvijestiti važnost recikliranja.
Izraditi kutije za odlaganje otpada (papir, plastika, limenke) u svakoj učionici, brinuti o pravilnom odlaganju otpada te pravilnom zbrinjavanju prikupljenog. Povremeno organizirati akcije čišćenja okoliša škole i obližnjih ulica. Organizirati radionice i predavanja s temom recikliranja.
Učenici, učitelji, ostali djelatnici škole.
Tijekom cijele školske godine 2024. /2025. Praćenje provedbe vršit ćemo provjerom postavljenih kutija po učionicama ( Razvrstavamo li redovito i pravilno ?). Sve ostalo zabilježit će Eko patrola i o tome izvijestiti.
Senzibilizirat učenike i djelatnike škole, kao i roditelje za aktivnosti koje preidonose zdravom životu, kao i razvijanje i njgovanje zdravih životnih navika, poticanje kulture konzumacije hrane.
Organizirati izložbu kruha , kolača mi plodova jeseni. Održati radionice pripremanja i kušanja zdrave hrane. Organizirati pješačenje i biciklijadu učenik ai učitelja, kao i izlete u prirodu.
Učenici, učitelji i ostali djelatnici škole, školske kuharice.
Tijekom cijele školska godine 2024. /2025. Praćenje će se provoditi izradom izvješća, foto i ostale dokumentacije.