Ekoškole
Naziv projekta: Božićni sajam
Tema projekta:
Opis projekta:
Naziv projekta: Energetski tjedan
Tema projekta:
Opis projekta:
Naziv projekta: Eko dan
Tema projekta:
Opis projekta:
Razviti kod učenika svijest o važnosti zdravog života, kako sačuvati zdravlje te kako razviti zdrave životne navike. Osvijestiti koju su faktori štetni za zdravlje te kako izbjeći utjecaj tih faktora na naše zdravlje. Uključiti što više roditelja u promicanje zdravog života i stjecanje zdravih životnih navika u obitelji. Naročito se bavimo prevencijom raznih vrsta ovisnosti, među kojima se u posljednje vrijeme najviše primjećuje pojava ovisnosti o video i kompjutorskim igrama, ovisnost o društvenim mrežama i internetu.
Svi učenici i učitelji škole, stručna služba, ravnateljica, roditelji, školska doktorica, razrednici. kuharice u školskoj kuhinji.
Vrijeme realizacije: tijekom cijele godine.
Praćenje provedbe zadataka: kroz evidentiranje učeničkih radova, prikupljanje izvještaja o provedenim aktivnostima, razgovor s nositeljima.
Razviti kod svih učenika, zaposlenika i roditelja svijest o potrebi stalne brige o okolišu i interijeru škole. Osvijestiti da skladan i ugodan interijer i eksterijer utječe i na psihoemocionalno stanje onih koji u tom okruženju borave, kao i na volju za rad i druženje. Razviti kod svih sudionika osjećaj za lijepo, za estetiku i sklad. Osvijestiti važnost estetskog elementa u razvijanju skladnog svakodnevnog života.
Svi učenici i roditelji, svi zaposlenici, a naročito razrednici, domar, tajnica, ravnateljica i stručna služba.
Provođenje je tijekom cijele godine.
Provjera provedbe zadataka je kroz aktivnosti eko patrole, izvještaje, dokumentiranje provedenih aktivnosti, prezentiranju provedenih aktivnosti na sjednicama učiteljskog vijeća te sastancima eko odbora.
Svi učenici, roditelji i zaposlenici škole.
Tijekom cijele godine.
Praćenje kroz kontrolu spremnika, pisanje izvještaja i rad eko patrole.
Razrednici, učenici i roditelji, stručna služba, ravnateljica i zainteresirani učitelji te voditelji školskih grupa koje svojim radom obuhvaćaju i eko teme ili umjetničko stvaralaštvo.
Tijekom cijele godine, a naročito u vrijeme prije Božića i Uskrsa te u sklopu Eko projektnog dana.
Praćenje je kroz izložbe učeničkih radova, dokumentiranje humanitarnih sajmova za Božić i Uskrs, pisanje izvještaja.
Obilježiti Eko projektni dan kroz radionice, predavanja, akcije čišćenja i uređenja škole, sportske aktivnosti, zadatke vezane uz eko teme.
Provesti radionice, sportske aktivnosti, aktivnosti čišćenja i uređenja te oplemenjivanja okoliša i interijera škole. Učiti kroz praktičan rad o eko temama.
Svi zaposlenici škole, a naročito razrednici i voditelji grupa, stručna služba, ravnateljica, tajnica, domar, roditelji i djeca te lokalna zajednica.
U 22. travnja, 2025. godine
Praćenje provedbe je kroz fotografiranje aktivnosti, snimanje videa, izložbu učeničkih radova, pisanje izvještaja.
Obilježavanjem značajnih eko datuma podsjećati učenike na ekološke teme. Uz video zapise, radionice i aktivnosti na temu svakog eko datuma poticati učenike na stalno promišljanje o ekološkim temama i stalno djelovanje.
Organizirati predavanja, radionice, izložbe i aktivnosti uz značajne eko datume tijekom školske godine.
Razrednici, voditelji eko grupa i skupina, zainteresirani učitelji, stručna služba, ravnateljica, djeca i roditelji.
Uz pojedine značajne eko datume. Praćenje je kroz fotografiranje aktivnosti, video zapise, izvješća, izložbe učeničkih radova i sl.
Obrađivanje ekoloških tema kroz sve nastavne predmete u okviru redovnog nastavnog plana i programa. Približite ekološke teme i potrebu djelovanja iz perspektive pojedinačnih školskih predmeta.
Uvesti što više ekoloških tema u sve nastavne predmete i obrađivati ekološke teme kroz redovan nastavni plan i program svih predmeta.
Svi učitelji, stručna služba, ravnateljica, djeca i roditelji.
Tijekom cijele školske godine. Praćenje je kroz planove nastavnog sata iz svih školskih predmeta, prezentiranje primjera dobre prakse, izvještaje.
Razviti kod učenika, a i roditelja, svijest o potrebi pomaganja potrebitima, a uz to poticati stvaralaštvo učenika koristeći staru ambalažu, odjeću i sl. Senzibilizirati mlade za socijalne probleme u lokalnoj zajednici, gradu i našoj zemlji.
Izrada poklona, ukrasa i sličnog od stare ambalaže i odjeće, stare vune i sl. te prodaja na humanitarnim sajmovima kako bi se prikupljena sredstva mogla distribuirati u humanitarne svrhe. Izrada predmeta za poklon potrebitima u praznično vrijeme.
Svi zaposlenici, a naročito razrednici, voditelji grupa, stručna služba, ravnateljica. Svi učenici i svi roditelji.
Nekoliko puta godišnje, a naročito u vrijeme blagdana. Praćenje realizacije je kroz dokumentiranje aktivnosti, pisanje izvještaja, video zapise i sl.
Razviti kod učenika stalne navike koje su u skladu s borbom protiv klimatskih promjena. Razvijati štedne navike učenika te obitelji. Osvijestiti važnost trajnog provođenja zadataka koji pomažu klimatskoj ravnoteži i ublažavanju posljedice klimatskih promjena.
Poticati hodanje i vožnju biciklom, organizirati pješačke ture te smanjiti upotrebu prijevoznih sredstava za svakodnevne aktivnosti i odlazak na terensku nastavu.
Učiti o klimatskim promjenama i obnovljivim i neobnovljim izvorima energije, organizirati radionice, kvizove o naučenom, poticate učenike na promjenu ponašanja te da uvode ekološke navike u svakodnevni život obitelji.
Svi zaposlenici, stručna služba, ravnateljica, učenici i roditelji te lokalna zajednica.
Tijekom cijele godine.
Praćenje provedbe je kroz ankete, izvještaje, primjere dobre prakse, dokumentiranje aktivnosti.
Stvoriti kod učenika navike odgovornog ponašanja. Kroz timski rad potaknuti učenike na samostalno praćenje stanja i samovrednovanje.
Organizirati timove eko patrole te način na koji će redovito provoditi aktivnosti u i oko škole. Redovito provoditi aktivnosti eko patrole (kontrola spremnika za recikliranje, kontrola okoliša škole, stanja u učionicama, pridržavaju li se svi sudionici dogovorenih standarda i ponašanja. Suradnja s domarom vezano uz štednju vode, struje i grijanja i sl.
Svi zaposlenici, djeca i roditelji, a naročito članovi eko patrole.
Tijekom cijele godine. Praćenje kroz dnevnik rada eko patrole i pisanje izvješća.