loading

Ekoškole

Osnovna škola Bol, Split

Korisnički podaci

Osnovna škola Bol, Split
Split, Hrvatskih iseljenika 10, 21000 Split
021 533 672
ured@os-bol-st.skole.hr
2011
Zlatni status 2
  • Naziv projekta: Projekt maslinik

    Tema projekta: Proizvodnja maslinovog uja

    Opis projekta:

    Škola u svom malom školskom vrtu ima maleni maslinik, koji se održava tijekom cijele školske godine, predvođeni prof. Željanom Tolićem i školskim majstorom Vedranom Beškerom. Nakon berbe masline se prerađuju u aslinovo ulje i prodaju, a novac ide u našu školsku zadrugu "Žuka".

    image

  • Naziv projekta: Školski atrij

    Tema projekta: Cvijeće za ugodniju školu

    Opis projekta:

    Školska podvornica Ljuba Božanić tijekom cijele školske godine ozelenjava prostor atrija cvjetnicama , papratima i ostalim biljkama koje se mogu uzgajati u zatvorenom prostoru, jer se škola nalazi u centru grada , te imamo malo vanjskog prostora, a sve kako bi našim učiteljima u učenicima Škola bila ugodniji prostor. U cijelom procesu pomažu joj i učenici.

    image

  • Naziv projekta: Reciklaža

    Tema projekta: Izrada ukrasnih predmeta od odbačenih materijala

    Opis projekta:

    Učiteljice Sanja Đivanović i Verica Aljinović i Marija Aljinović od otpadnih materijala, papira, drveta, stakla i plastike izrađuju različite ukrase, predmete za humanitarne prodajne izložbe i panoe, a sve unutar naše zadruge "Žuka".

    image

Korak 3

Plan djelovanja

Plan i program 2024./2025. Eko škola Bol, Split
  • razvijanje ekološki osviještenog učenika promovirajući ponašanja, vještine i navike življenja usmjerene na vrijednosti odgoja za održivi razvoj
  • povećati razinu znanja, sposobnost i motiviranost učenika za očuvanje i brigu za okoliš, kroz usvajanje novih spoznaja i vještina
  • razvijanje svijesti kod učenika o odgovornoj prehrani, osposobiti i motivirati ih na stjecanje novih vještina te djelovanja u smjeru globalno odgovornog načina konzumiranja hrane
  • obrazovanje učenika o biološkoj raznolikosti, njenoj važnosti te ih poticati na pozitivno djelovanje
  • razvijanje i poticanje kritičnost u odnosu na ekološki problem suvišnog odlaganja smeća i recikliranja
  • razvijati navike sakupljanja, razvrstavanja i iskorištavanja otpada u školi, obiteljskom domu i neposrednom okruženju
  • razvoj kritičkog mišljenja
  • razvijanje kulturno-higijenskih navika
  • razvijanje kreativnosti i stvaralaštva
  • razvijati kod učenika osjećaj ljubavi prema prirodi te poticati zaštitu prirode
  • izgrađivati kod učenika ekološki stav
  • razlikovanje pozitivnih i negativnih utjecaja čovjeka na prirodu i okoliš
  • sudjelovanje u aktivnostima koje promiču održivi razvoj u školi, lokalnoj zajednici i šire
  • povezivanje nastavnih sadržaja drugih predmeta s Eko školom
  • poticanje učenika na tjelesne aktivnosti
  • obilježavanje Tjedna zdravih marendi; kuhanje marmelade od jabuka i degustacija, osmišljavanje zdravih recepata.
  • branje maslina u školskom masliniku (dvorištu)
  • sađenje i presađivanje cvijeća u školskom atriju
  • uređenje školskog dvorišta čupanjem korova i sadnjom novog cvijeća
  • skupljanje i razvrstavanje otpada u krugu škole
  • prikupljanje otpada za izradu ukrasa, čestitki i sl.
  • prikupljanje starog papira
  • obilježavanja projektnog dana eko škole
  • praćenje stanja okoliša i pregledavanje stanja sanitarnih prostora
  • obilježavanje važnih datuma kreativnim radionicama ili u sklopu nastave (Međunarodni dan zaštite životinja, Svjetski dan hrane, Svjetski dan jabuka, Međunarodni dan izumitelja, Međunarodni dan planina, Svjetski dan zaštite močvara,Svjetski dan očuvanja energije, Dan rijeka, Dan lastavica, Svjetski dan zaštite šuma, Svjetski dan voda, Svjetski dan zdravlja, Dan planeta zemlja, Svjetski dan plesa, Svjetski dan sunca, Dan ptica i drveća, Dan zaštite prirode u RH, Međunarodni dan sporta, Svjetski dan nepušenja, Svjetski dan mlijeka, Svjetski dan zaštite okoliša, Svjetski dan oceana)
  • svi učenici, učiteljice razredne nastave i produženog boravka, predmetni nastavnici (biologije i kemije, informatike, fizike i tehničke kulture, likovne kulture, hrvatskog jezika, glazbene kulture, talijanskog jezika, zemljopisa)
  • eko-patrola i pomoćno osoblje
  • listopad (Tjedan zdravih marendi, kuhanje marmelade i degustacija, osmišljavanje zdravih recepata)
  • studeni (branje maslina, sađenje i presađivanje biljaka u školskom atriju)
  • ožujak, travanj, svibanj i lipanj (uređenje školskog dvorišta čupanjem korova i sadnjom novog cvijeća)
  • travanj (obilježavanje projektnog dana)
  • tijekom cijele godine (skupljanje i razvrstavanje otpada u krugu škole, prikupljanje otpada za izradu ukrasa, čestitki i sl., prikupljanje starog papira, praćenje stanja okoliša i pregledavanje stanja sanitarnih prostora, obilježavanje važnih datuma kreativnim radionicama ili u sklopu nastave)

Partneri

Partneri Ekoškola

Hvala našim partnerima na izvrsnoj suradnji i potpori pri realizaciji programa međunarodne Ekoškole u Republici Hrvatskoj