loading

Ekoškole

Centar za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju Podravsko sunce Koprivnica

Korisnički podaci

Centar za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju Podravsko sunce Koprivnica
Hercegovačka 1, 48 000 Koprivnica
048 240 342
ured@centar-podravskosunce-koprivnica.skole.hr
2009
Dijamantni status 1
  • Naziv projekta: Naš povrtnjak

    Tema projekta:

    Opis projekta:

    NAŠ POVRTNJAK - Planirani broj polaznika – 60. Voditelji aktivnosti - Rehabilitatori, radni terapeuti i tehničko osoblje Centra. Ciljevi aktivnosti - Učenje o prirodi opservacijom i zapažanjem; učenje putem osjeta, neposredno iskustvo; "učenje iz prve ruke". Nastava postaje avantura i igra te je tako snažno motivirajuće sredstvo za stjecanje i razvijanje novih iskustava. Odgoj i obrazovanje za održivi razvoj i održivu budućnost. Način realizacije - Rad u vrtu; prigodne radionice. Vremenski okvir - Školska godina 2017./2018. Osnovna namjena - Praktičan rad u vrtu; boravak na svježem zraku; razvijanje ljubavi prema prirodi. Način vrednovanja - Uspoređivanje količine proizvedenih namirnica na odnosu na prethodne godine; spremljena količina zimnice. Način korištenja rezultata - Dobiveni rezultati koristit će se za unapređenje nastavnog procesa.

  • Naziv projekta: Obiteljski dan

    Tema projekta:

    Opis projekta:

    DAN OBITELJI - Planirani broj polaznika – svi djelatnici i polaznici Centra. Voditelj – Radmila Popović, ravnateljica Centra. Ciljevi aktivnosti - Unapređivanje suradnje između roditelja i škole; međusobno povezivanje roditelja učenika; osnaživanje obiteljskih veza; edukacija djece o čuvanju i vrijednosti vlastitih stvari. Način realizacije - predavanje za roditelje; sportske igre roditelja, djece i učitelja; razmjena rabljene odjeće i drugih predmeta koje više ne trebamo da bismo potaknuli ponovno korištenje i recikliranje. Vremenski okvir - Školska godina 2017./2018. Osnovna namjena - Obilježavanje Dana obitelji; održivi razvoj; razvijanje svijesti o potrebi očuvanja okoliša. Način vrednovanja - Analiza na Stručnom vijeću Centra; Foto-novine; anketiranje roditelja. Način korištenja rezultata - Poboljšanje suradnje roditelja i škole, kao i roditelja polaznika međusobno.

Korak 1

Članovi odbora

  • MATEO MAČEK, učenik 7. razreda
  • LEA ŠIMEG, učenica 6. razreda
  • BENJAMIN ĐURAN, učenik odgojno-obrazovne skupine G3a
  • ANA PUHALO, polaznica poludnevnog boravka
  • MARINKO JAKOVLJEVIĆ, polaznik poludnevnog boravka
  • MAJA MIKULINJAK, roditelj
  • HELENA HEĆIMOVIĆ, Sunčano selo Jagnjedovec
  • KRISTINA RIBIĆ, GKP Komunalac d.o.o
  • SAŠA GRUBAČEVIĆ, GKP Komunalac d.o.o
  • ALEN STIPIĆ, domar
  • VALENTINA PLEŠE, njegovateljica
  • MARTINA GOLUB-HORVAT, učiteljica
  • LUKA FEMEC, učitelj
  • SANJA JANACH, učiteljica
  • RADMILA POPOVIĆ, ravnateljica
  • MARTIN HADELAN, školski koordinator
image

Korak 3

Plan djelovanja

Čišćenje okoliša

Razvijati svijest o važnosti vlastitog aktivnoga doprinosa čišćenju okoliša.

Redovito brinuti za okoliš školske ustanove (polaznici brinu o čistoći i urednosti parka, vrta i voćnjaka škole) te provoditi akcije u lokalnoj zajednici.

Koordinatori Eko škole, razrednici i Eko patrola.

Tijekom nastavne godine 2024./2025., čišćenjem okoliša. Eko patrole pratit će čistoću okoliša.

Ekologija

Edukativnim radionicama obilježavati datume značajne za ekologiju i tako učiti o ekologiju.

Obilježavati važna razdoblja i datume koji su povezani uz temu ekologije. Poticati učitelje i učenike na provedbu izvanučioničke nastave i aktivnosti kojima se uči o temi ekologije. Provoditi kurikulumom planirane aktivnosti kojima se uči i naglašava važnost ekologije.

Koordinatori Eko škole, razrednici i nositelji izvannastavnih aktivnosti.

Vrijeme realizacije je tijekom nastavne godine 2024./2025., a način praćenja provedbe zadataka biti će fotografiranje i izvješća provedenih aktivnosti i obilježenih dana.

Štednja električne energije i vode

Racionalizirati potrošnju električne energije i vode.

Svakodnevnim ukazivanjem na važnost štednje struje i vode poticati učenike na usvajanje navika pravilnog ponašanja: redovito provjeravati jesu li svijetla ugašena, je li slavina zatvorena, ima li gdje curenja vode i slično. Obzirom na vrstu teškoće, naši učenici ne izračunavaju potrošnju električne eneregije i vode, već usvajaju pozitivne navike. Izrađivanjem plakata, pisanje upozorenja učenicima koji se ne pridržavaju mjera štednje te postavljanjem oznaka koje ukazuju na štednju naši učenici uče o važnosti štednje električne energije i vode.

Koordinatori Eko škole, razrednici i tehničko osoblje.

Vrijeme realizacije je tijekom školske godine 2024./2025., a način praćenja provedbe zadatka jest mjesečno mjerenje potrošnje električne energije i vode.

Zbrinjavanje otpada

Razvijati svijest o važnosti očuvanja okoliša, aktivno sudjelovati u smanjenju onečišćenja okoliša i reciklirati otpad.

Provoditi niz kreativnih radionica u kojima se učenike uči recikliranju otpada, tijekom cijele godine sakupljati stari papir i baterije i brinuti o razvrstavanju biorazgradivog otpada kompostištem.

Koordinatori Eko škole, razrednici i učitelji.

Vrijeme realizacije je tijekom nastavne godine 2024./2025., a način praćenja putem fotografija i izvješća provedenih radionica.

Zdrave životne navike

Usmijeriti aktivnosti Centra na razvoj zdravnih životnih navika.

Provoditi razredne i školske projekte koji promiču zdrave životne navike kod učenika u aspektima zdravlja, prehrane i tjelesnih aktivnosti. Provoditi školske preventivne programe kojima se učenike osvještava o štetnosti uporabe nikotina i alkohola. Realizirati kurikulumom planirane aktivnosti vezane uz obilježavanje datuma važnih za razvoj zdravih životnih navika kod učenika.

Koordinatori Eko škole, razrednici i učitelji.

Vrijeme realizacije je tijekom nastavne godine 2024./2025., a način praćenja fotografije i izvješća provedenih aktivnosti.

Partneri

Partneri Ekoškola

Hvala našim partnerima na izvrsnoj suradnji i potpori pri realizaciji programa međunarodne Ekoškole u Republici Hrvatskoj