Ekoškole
Naziv projekta: Bioraznolikost rijeke Lonje
Tema projekta: Biljni i životinjski svijet rijeke Lonje
Opis projekta:
Cilj projekta:-
Ovim projektom željeli bismo skrenuti pozornost lokalnoj zajednici na važnost bioraznolikosti rijeke Lonje te njenog očuvanja, od izvora do utjecanja u poplavno područje Lonjsko polje.
Budući da je rijeka Lonja jedan od najvažnijih ekosustava našega kraja, cilj ovog projekta je nastavljanje naših prethodnih aktivnosti vezanih uz održavanje čistoće toka rijeke kroz naše Općinu Breznički Hum i Općinu Breznica, ali i upoznavanje i očuvanje bioraznolikosti cijelog toka.
Cilj projekta je usmjeren na postizanje prepoznavanja važnosti zaštite biološke raznolikosti kao dobrobiti svih stanovnika lokalne zajednice, ali i šire.
Važno je uočiti značajan i štetan utjecaj čovjeka i njegovih aktivnosti na prirodu stvaranjem istraživačke okoline za učenje u kojoj će učenici, vođeni metodama timskog rada, lakše sudjelovati u proučavanju raznolikosti biljnog i životinjskog svijeta.
Naučit ćemo pravila suživota u prirodi, učiti o bioetici (odnos prema okolišu, prava životinja), održavanju i poboljšanju ekosustava (s naglaskom na zaštićeni ekosustav) te očuvanju bioraznolikosti.
Naziv projekta: SURADNJA S DRUGIM ŠKOLAMA- projekt „Zajedno smo jači“ - on line
Tema projekta:
Opis projekta:
Cilj projekta: Suradnja Eko škola, razmjena pozitivnih iskustava. Namjena projekta: Izgradnja pozitivnog stava prema očuvanju okoliša i stjecanje kulture življenja u zdravom okolišu.Nositelji projekta: Školski koordinatori programa Eko škole, učiteljice kemije i biologije, učenici. Način realizacije: Predstavljanje školskih ekoloških aktivnosti kroz Eko kviz, prigodne prezentacije istraživačkog rada, literarne i likovne radove.
Naziv projekta: Otpad nije smeće
Tema projekta:
Opis projekta:
Cilj: bio je osvijestiti učenike na aktivno sudjelovanje u zaštiti prirode i promicanju održivog razvoja. Iskoristivši stari tekstil za nove proizvode, učenici su na praktičan način naučili razlikovati pojmove otpad i smeće. Izradom novih uporabnih predmeta stekli su iskustvo u recikliranju tekstila i spoznali važnost recikliranja u očuvanju prirode. Radionice su bile dobra prilika za međusobnu suradnju, razgovor i druženje što učenicima danas posebno nedostaje.