Ekoškole
Naziv projekta: Povratak zemlji
Tema projekta:
Opis projekta:
Škola posjeduje zemljište koje do sada nije bilo u uporabi za nastavne i izvannastavne potrebe. Kroz realizaciju projekta ćemo obnoviti školsko zemljište s ciljem uzgoja zdravog voća - stare sorte jabuka i šljiva, začinskog bilja i ljekovitog bilja. Na jednu parcelu smo prošle godine zasadili voćnjak sa 100-tinjak sadnica, a planirano je tijekom sljedeće šk godine povezivanje s lokalnim pčelarskim udrugama.
Naziv projekta: Mala škola čiste energije
Tema projekta:
Opis projekta:
U sklopu projekta izrađeni su radni listovi Obnovljivi izvori energije, sadržajem i izgledom prilagođeni uzrastu učenika šestih razreda, prateći materijali za nastavnike, kao potpora u nastavi, i prijedlog sadržaja provjere znanja učenika. Materijali su namijenjeni učenicima šestih razreda i njihovim nastavnicima, u sklopu predmeta priroda u nastavnoj cjelini Čovjek i energija. Isto tako koristit će se i na satovima geografije, tehničkog odgoja, satovima razrednog odjela i u izvannastavnim aktivnostima te na satovima informatike, engleskog jezika (on-line igrice), likovne kulture (naj crtež, strip, izrada maskote).
Naziv projekta: Da se ne puzabi
Tema projekta:
Opis projekta:
Kroz nastavne i izvannastavne aktivnosti raditi na očuvanju baštine, tradicijske kulture (pjesama, plesova i govora) te običaja našega kraja.
Istraživanjem u neposrednoj stvarnosti kao i iz raznih izvora znanja potaknuti međusobno povezivanje odgojno-obrazovnih područja i nastavnih predmeta u cjelinu. Razvijati sposobnosti promatranja promjena u prirodi tijekom godišnjih doba, povezivanja znanja i logičkog zaključivanja, povezivanje sa životom ljudi i raznim drugim aktivnostima.
Poticati na boravak u prirodi i istraživanje prirode bez narušavanja prirodnog sklada i prirodnih procesa.
razrednici i voditelji izvannastavnih aktivnosti
tijekom nastavne godine 2024.72025.
Učenici će sudjelovati u aktivnostima projektnog dana po programu FoodEducators. Aktivnosti uključuju nastavu i izvanastavne aktivnosti. Implemantacija nastavnih sati na temu Zdrave hrane i prehrane, karijera u agro - prehrambenom sektoru, nutritivnih oznaka na hrani, otpadu i gubitku hrane te održivosti razvoja. Dodatne aktivnosti:
Promicanje zdravih prehrambenih navika. Razumijevanje nutritivnih oznaka na hrani. Podizanje svijesti o otpadu i gubitku hrane. Povećanje svijesti o održivosti.
učiteljice 1. razreda
listopad, 2024.
Usvajati znanja o uvjetima za rast i razvoj biljaka, razvijati zajedništvo i ekološku svijest učenika, upoznavanje sa prirodnim karakteristikama okoline, te aktivno sudjelovanje u radnim aktivnostima.
Prikupljanje, sadnja jednogodišnjeg i trajnog bilja, sadnja i njegovanje autohtonog bilja, praćenje i bilježenje procesa rasta bilja.
Opisno praćenje aktivnosti i integriranje sadržaja u redovnu nastavu i godišnji projekt.
učiteljice 3.a i 3.b razreda
jesen 2024. i proljeće 2025.
Učenici će kroz niz aktivnosti saznati nešto više o zdravoj prehrani i tradicijskim obilježju JABUKE kao zdrave hrane. Razvijati odgovorno ponašanje prema tradicijskom nasljeđu i blagdanima koji su dio našeg tradicijsko kulturnog nasljeđa.
Učenici će međusobno komunicirati, razvijati toleranciju i međusobno poštivanje za aktivno sudjelovanje u predstavljanju određenih proizvoda od jabuka. Organizirati istraživačku nastavu. Aktivno uključiti roditelje. Prezentirati naše radove
učiteljice 1. - 4. razreda
tijekom nastavne godine
učiteljice:Mirjana Kovačić, Karla Tomiček, Draženka Milošić i Renata Kovaček
tijekom školske godine
Posjet Rudarsko geološko naftnom fakultetu, posjet Hrvatskom geološkom institutu, terenska nastava na Medvednici, učionica.
Upoznati učenike s predmetom proučavanja geologije, upoznati učenike sa geološkom klasifikacijom, upoznavanje sa geohazardima te njihovim utjecajima na okoliš, upoznavanje sa hrvatskom geološkom kartom, skupljanje primjeraka na terenu za školsku geološku zbirku.
prof Geografije
tijekom nastavne godine
OŠ Čučerje i Udruga mozaik dogovorili su zajedničku suradnju na ovom projektu. Učenje mozaik tehnike i primjena naučenoga kod ukrašavanja vanjskog školskog prostora je glavni cilj ovog projekta.
Kao EKO škola promoviramo razne načine odgovornog ponašanja i djelovanja prema prirodi. Okoliš škole želimo obogatiti mozaicima s motivima prirode, škole i lokalne baštine te tako ostaviti trajan podsjetnik generacijama učenika kako je očuvanje planeta odgovornost svakog pojedinca.
Jelena Bekavac Krčadinac, prof Matematike i Informatike
rujan 2024. – svibanj 2025.
Eko odbor, razrednici, voditelji izvannastavnih aktivnosti
Tijekom nastavne godine
Učinimo naš planet mjestom na kojem će i naši potomci uživati u zelenilu, plavome moru, sjajnome suncu i svježem zraku.
Ne bismo trebali samo na Dan planeta Zemlje o Zemlji razmišljati, nego bismo se trebali svaki dan o njoj brinuti.
Ako rušimo drveće i uništavamo šume, životinje neće imati dom!
Čuvajte naše vode da nam turizam ne ode.
Čuvajte svijet da nam bude ljepši planet.
Zemlju trebamo čuvati da je ne bi razboljeli!
Zemlja je naš jedini dom.
Čuvajte naš okoliš jer to je naša budućnost!
Ako život voliš ti, smeće nemoj bacati!
Šume su izvor života i pluća svijeta.
Okoliš je izvor šume, a šuma je izvor života!
Ne bacajte smeće jer od toga nema sreće.
Na okoliš pazi i travu ne gazi.
Čuvajmo prirodu i reciklirajmo otpad.
Moja škola voli prirodu. Zato je čuva, pazi i mazi.
Čuvajte prirodu jer ona čuva vas!
Ako čuvamo prirodu i ona će nas čuvati!
Čuvajte šume da nas dulje bude!
Nemojte rušiti drveće samo da sagradite jednu kuću, jer jedno drvo je jedan život.
Jednoga dana možda možemo obnoviti Zemlju!
Pogoršala se klima, sve toplija je zima.
Ledenjaci se otapaju, klima se mijenja,
Probudimo se ljudi! Zemlja nas treba!
Naša budućnost je veliko pitanje.
Moramo pomoći Zemlji, nemamo vremena za skitanje!
Biti eko-škola danas je u modi, brinuti o okolišu, prirodi i vodi.
Eko-škola smo i mi. Za okoliš borimo se svi.
Želimo misliti bistro, želimo sanjati čisto!
Eko – škola, to smo mi! Čisti i mirisni!
Eko - djeca – to smo mi i pomažemo prirodi.
Ponosno mogu reći ja: „Naša eko-škola je najbolja!“
Što nas je više, bit će nam bolje, budi i ti dio naše eko-škole!