Ekoškole
Naziv projekta: Eko-vrtić Savica na Danu narcisa
Tema projekta:
Opis projekta:
Uzgoj lukovica narcisa u našem vrtu, presađivanje u male spremnike izrađene od tetrapak ambalaže, podjela na Cvjetnom trgu 24.3.2018 i 23.03.2019. Eventualno nastup naše djece na pozornici tom prigodom, na Cvjetnom trgu.
Naziv projekta: Obilježavanje Valentinova na tradicionalan način karakterističan za Sjeverozapadnu Hrvatsku
Tema projekta:
Opis projekta:
Upoznavanje i očuvanje kulturne baštine našeg kraja, briga za okoliš, biljke i životinje, suživot ljudi s prirodom te povezivanje svih živih bića u jedinstvenu cjelinu. Upoznavanje s običajima vezanim uz taj dan: izrada kućica i hranilišta za ptice, zalijevanje biljaka hranjivom vodom, izrada i pečenje posebnih peciva tičica, tjeranje zlih duhova dimom i tamjanom.
Podizanje opće svijesti o potrebi zaštite okoliša, biljne i životinjske raznolikosti te senzibilizacija i provođenje 7R aktivnosti (reduce – reducirati, smanjiti potrošnju odnosno količinu otpada/ npr.ambalaža, reuse – rabiti drugačije ili u drugu svrhu, recicle – reciklirati za proizvodnju novoga, repair – reparirati odnosno popraviti, respect – respektirati odnosno poštovati, refelect –reflektirati odnosno odražavati znanje u svom ponašanju tj.promišljati, refuse – razumno zbrinuti ono što ne možemo upotrijebiti /lijekove, ulja i sl.).
Svi odrasli i djeca.
Kontinuirano tijekom cijele godine. Način praćenja: foto dokumentiranje, dokumentacije skupine, povremene kontrole (Eko patrola).
Izgrađivanje stavova o odgovornom ponašanju u prometu prema sebi, drugim ljudima i okolišu.
Sve vrtićke skupine, roditelji, lokalna zajednica.
Kontinuirano tijekom cijele pedagoške godine. Način praćenja: foto dokumentacija, dokumentacija skupine.
Obogatiti dječju spoznaju o bioraznolikosti kao egzistencijalni temelj za život čovjeka.
Odrasli i djeca svih skupina (uglavnom starije vrtićke skupine).
Kontinuirano tijekom cijele pedagoške godine. Način praćenja: foto dokumentiranje, dokumentacija skupine.
Usvajanje zdravih navika od najranije dobi za unaprjeđenje i očuvanje fizičkog i mentalnog zdravlja.
Sve vrtićke skupine i odrasli.
Kontinuirano tijekom cijele pedagoške godine. Način praćenja: foto dokumentiranje, dokumentacija skupine.